پروژه های در دست اجرا:
مخابرات: مشکل اینترنت به شرکت زیرساخت مربوط است
 
رئیس هیاتzwnj;مدیره مخابرات، مشکلات کاربران با کیفیت اینترنت این شرکت را به عدم تامین پهنای باند کافی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط دانست و گفت: شرایط به گونهzwnj;ای است که اگر به عنوان مثال ما تقاضای 100 خط STM1 داشته باشیم تنها تعداد 50 خط به ما تعلق میzwnj;گیرد.به گزارش ایتا از ایسنا، سیدمصطفی سیدهاشمی در پاسخ به این مطلب که laquo;مخابرات به طور دائم بحث افزایش تعرفه را راهکار برونzwnj;رفت از شرایط اقتصادی خود در نظر میzwnj;گیرد، در حالی که همچنان در ارائه سرویسzwnj;های ارزش افزوده مختلف اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده استraquo;، اظهار کرد: با شمارهzwnj;گیری 8* شما میzwnj;توانید با تمام سرویسzwnj;هایی که روی خط تلفن ثابت ارائه میzwnj;شود آشنا شوید.وی ادامه داد: اتفاقا در این زمینه سرویسzwnj;های مختلفی از آموزش، کتاب و مطبوعات گرفته تا داستان و قصه ارائه میzwnj;شود و سرویسzwnj;های ارزش افزوده ما به شدت بالاست که یکی از این سرویسzwnj;ها هم همان ADSL محسوب میzwnj;شود.او در پاسخ به این سؤال که laquo;آیا به این مساله اعتقاد ندارید که مخابرات برای کسب سود بالاتر لازم است خدمات بهتری ارائه کند؟raquo;، گفت: قطعا اگر ما نتوانیم خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنیم، مشترکان خود را از دست خواهیم داد. به همین دلیل همواره توسعه، تاکید و سرمایهzwnj;گذاری ما در این جهت بوده است که برای حفظ مشتری خدمات بهتری ارائه شود و روز بهzwnj;روز هم بر تعداد این سرویسzwnj;ها افزوده میzwnj;شود.وی همچنین از بخش خصوصی برای مشارکت بیشتر در این بخش دعوت کرد.سیدهاشمی درباره گلایهzwnj;های مشترکان از کیفیت اینترنت مخابرات نیز اظهار کرد: در حوزه اینترنت ما با بحث تامین پهنای باند مواجهیم که اگر شرکت ارتباطات زیرساخت بتواند این نیاز را تامین کند کیفیت بهتری خواهیم داشت.وی در پاسخ به این نکته که laquo;شرکت ارتباطات زیرساخت مدعی است در واگذاری پهنای باند محدودیتی ندارد. آیا این وقفه به دلیل بدهی مخابرات به این شرکت پیش نیامده؟raquo;، گفت: چه کسی گفته مشکل ندارد؟ به هر حال در این حوزه محدودیتzwnj;هایی وجود دارد و برای همین هم دوستان برنامه توسعه دارند. اکنون شرکت زیرساخت پهنای باند مورد نظر را به طور کامل تامین نکرده و به طور مثال اگر 100 STM1 نیاز داشته باشیم تنها 50 STM1 به ما تعلق میzwnj;گیرد.سیدهاشمی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود در حوزه خدمات پس از فروش ما قبول داریم که باید به گونهzwnj;ای فعالیت کنیم که مشتریان ما رضایت داشته باشند.

منبع خبر: ایتنا




 
 
 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارتباطات طیف گستر است.
اجرا و پشتیبانیNikaIT